מראה חדש לחנות בETSY

ב- 5.4.16 זה קורה! אטסי משדרגים את מראה החנויות, את חלון הראווה של החנות!
שינוי רציני כזה לא נעשה בתוך החנויות מאז שאני זוכרת.. ואני זוכרת מכיוון
שאני נמצאת ומלווה את החנויות, המוכרות והמכירות בETSY.COM מ2007 🙂

מאז הקמתה של etsy.com, פלטפורמת המכירה לעבודות יד הגדולה בעולם
היו לנו השינויים המשמעותיים, שלא לומר דרסטיים, הבאים:

  • שינוי במערכת הניהול של החנות ובדפים הפנימיים של החנויות
  • שינוי במראה הדף הראשי של ETSY
  • שינוי במדיניות קידום החנויות ובכלים שיש למוכרים לקדם את עצמם

השינוי שייכנס לתוקף בתחילת אפריל מתייחס לשינוי בנראות של בדף הראשי של החנות עצמה,
כאשר הדגש הוא על שני תחומים עיקריים: מיתוג וחווית משתמש.

בעקבות סקרים שנעשו בקרב קונים באטסי בסוף 2015 עלו מספר נושאים אשר עליהם
בעצם שמו דגש בשינוי הזה:

  1. מיתוג החנות – הוספת אפשרות לתמונת קאבר ויצירת מראה אישי וחיבור
    עם החנות שלך. האפשרות להוסיף את תמונת הקאבר סוגרת למעשה תהליך
    שעובר על אטסי מסוף 2015, בו הם איפשרו להעלות, בנוסף לתמונת הבאנר האחידה
    ולתמונה האישית שלך גם תמונת לוגו.
  2. קידום מוצרים בתוך החנות – הבלטת מוצרים שאת רוצה לקדם – דרך הfeatured items
    יכולת להבליט עד 4 מוצרים שלך. הם היו ממוקמים בשורה רגילה מעל שאר המוצרים
    בחנות ולא רק שהקונים לא שמו לב לקיומם- נתקלתי בהרבה הדרכות ושיחות עם מוכרות
    שבעצמן לא שמו לב שיש את האפשרות הזאת…
    בעקבות השינוי 4 המוצרים שתבחרי לקדם יופיעו בראש החנות ויזכו
    להבלטה כשיכנסו לחנות שלך. בסלולר זה כבר קיים בדמות מוצרים מוגדלים,
    באינטרנט זה היה כמעט זניח עד השינוי הקרב.
  3. סידור וארגון החנות – סידור החנות נעשה נגיש הרבה יותר וקל משהיה בעבר.
    בנוסף, קיבלו המורכים עוד 5 אזורי מדף, SECTIONS, אשר מאפשרים גם
    לקטלג בצורה רחבה יותר את המוצרים בחנות, וגם להוסיף מילות מפתח,
    שהרי שמות הקטגוריות בחנות הן גם חלק ממילות המפתח של החנות.
  4. גישה מיידית לאזור הABOUT שלך – בתחילת 2016 הוסיפו באטסי את האפשרות להוסיף וידאו
    לחנות! לא מדובר בוידאו בדפי המוצר, אלא בוידאו שמאפשר גיה ישירה אליך, חיבור מיידי, הצגה
    תלת מימדית של המוצרים ושל הסטודיו או סביבת העבודה שלך- כשהמטרה היא לאפשר
    חיבור בינך לבין הקונים שמתענינים במוצרים שלך! באותו סקר שהזכרתי לעיל ציינו קונים
    רבים שהם מוכנים להוציא יותר כסף על מוצר שהם יודעים מי יצר אותו ומה הרקע שלו! ואם
    זה הלך הרוח בקרב הקונים שלך- וידאו הוא אמצעי מעולה לקדם את הסיפור שלך והחיבור שלך
    עם הלקוחות שלך.
  5. הבלטת מדיניות הקניה ממך – על מנת לייצר בטחון רב בקניה ממך, ביקשו קונים רבים גישה ישירה
    למדיניות המוכר. כך קיבל זמן קבלת המוצר, אמצעי התשלום, אמצעי המשלוח ועוד מקום בולט
    בדף החנות- דבר שיצור יותר אמון בך מהלקוחות ולכן גם יאפשר יותר מכירות!

החנות "לפני":

newdesign1

החנות "אחרי":

המראה החדש של החנות בETSY

כאמור, עד ה4.4.16 יש באפשרותך לסדר ולהכין את החנות לשינוי הגדול.

אם לא התחלת עדיין בעדכון של החלקים השונים- אני ממליצה לעשות זאת בחום!

מאיפה מתחילים?

נכנסים לחנות בETSY, לוחצים על Your Shop ואז על Edit Your Shop ומתחילים!

edit_new_shop

 

התלמידות של לימיצ בקורס "הגלקסיה הפרטית שלך – שיווק בסיסי למעצבות ETSY"

(אשר כולל בתוכו את הקורס המלא להקמה, ניהול וקידום החנות בETSY)

מוזמנות להיכנס לקורס ETSY שברשותן ולהתעדכן בחינם בהדרכה לעדכון החנות!.

אם את מעוניינת להצטרף למידע המלא בקורס(ים)
ולקבל את המידע המעודכן תמיד בETSY- לחצי כאן.

אם את מעוניינת לרכוש רק את הפרק החדש המסביר
איך לגשת לעדכון החדש של החנות לחצי כאן.

 

בהצלחה,
לימיצ

השארת תגובה