סדרת "שיווק בעבודת יד"

סרטון מס' 3: השלבים

לצפייה בסרטונים הקודמים לחצי כאן

אני בטוחה שאת מכירה עוד יוצרות שתשמחנה
להגדיל את מכירות עבודות היד שלהן.

מלאי את פרטיהן כאן למטה, והן תקבלנה הזמנה
לצפייה בסדרת הסרטונים, בציון שמך (כדי שיידעו למי להודות)

[wemarket4u id='22328' referrerid='22327' shortmsg='יש כאן לינק לסדרת סרטונים מעולה על מכירות של עבודות יד באינטרנט' submitlabel='לימיצ, שלחי לחברותיי את הסדרה' buttonurl='http://www.limitz.co.il/wp-content/uploads/2012/11/limitz_yellow_button.jpg' sourcepage=" ]

52 comments

  1. תודה על המידע המועבר בצורה ממוקדת, מקצועית איכפתית ונדיבה/ ממתינה להמלצותייך בשקיקה. האמת רק בסרטון הזה (3 במספר) הצלחתי להבין מה עלי לעשות כדי לקדם את החנות שלי. כבר מחר אשב ואנסה לעבד את המידע שלך לביצוע.
    אני סקרנית לגבי הסרטונים שיבואו
    אסנת

  2. הווידאו השלישי בסדרה פשוט נהדר. כבר תוך כדי צפייה רצים לי בראש כל כך הרבה רעיונות! התוכן מעורר השראה ונותן מוטיבציה. מחכה בקוצר רוח לפתיחת הסדנה הקרובה.

    flowerworksbysari.etsy.com

  3. הי לימיץ,
    תודה, נעמת מאד.
    נדיר להקשיב למומחים בתחומם שהם גם נעימים , מקצועיים, עדינים ולא תוקפניים.
    עושות מחשבות לגביי תקצוב פגישות איתך,
    שוב תודה,
    רות מ גרין קווין.

    היי רות
    תודה תודה
    נעים לי לשמוע שנעמתי
    לימיצ

  4. לימיצ שלומות
    טוב שכבר המציאו אותך, את בדיוק האדם הנכון במקום הנכון, עם החיוך הנכון, ונועם ההליכות הנכון. יישר כח.
    אשמח אם תוכלי להתייחס לשאלה,
    עד כמה השליטה באנגלית משפיעה על הצלחה בזירה האינטרנטית הבין לאומית
    ואם תוכלי לשתף אותנו בסיפורי הצלחה ישראליים באטסי, זה יהיה נפלא.
    תודה
    לימור

    תודה תודה
    ההתנהלות בזירה הבינלאומית היא באנגלית
    לכן אם את מחליטה למכור החוצה, את צריכה מערכת שמסוגלת לתקשר עם לקוחותיך
    אני אעשה את זה יתר פשוט- אם הלקוחות שלך בסין את צריכה לדעת סינית
    או למצוא מישהו שידע סינית כדי לתקשר איתם נכון?
    בנוגע לחנויות מצליחות באטסי-
    יש הרבה חנויות מצליחות באטסי
    בינהם של 2 מעצבות שמופיעות ברשימת ה100 המובילות.
    אני מרגישה לא בנוח להציג כאן שמות של חנויות ללא רשותן
    ולכן מציעה לך לעשות את החיפוש שלך באטסי- הן שם, בודאות.
    נ.ב. תסתכלי על החנות שלי באטסי. היא מאד מצליחה בעיני
    (שזו שאלה שאת חייבת לשאול את עצמך כשאת שואלת לגבי הצלחה)
    במיוחד לאור העובדה שב2012 הכפלתי מכירות במאות אחוזים לעומת 2011 למשל…

    לימיצ

  5. תודה רבה לימיצ על הסרטונים המושקעים!!

    לגבי שיווק באינטרנט – אשמח אם תוכלי לשתף בדברים יותר קונקרטיים שניתן לעשות לשיווק החנות באינטרנט. איך אפשר ליצור שיתופי פעולה באינטרנט? באיזה ערוצים? אילו שיתופי פעולה?
    אתרים שאת מכירה שניתן לפרסם בהם כדי להביא לקוחות לחנות, וכל דבר אחר שאת חושבת שיכול לעזור בשיווק החנות דרך האינטרנט.

    המון המון תודה!
    דפנה

    היי דפנה,
    את מוזמנת בשמחה לוובינר שאני מעבירה ביום חמישי בערב,
    תמצאי תשובות לרב שאלותיך וטכנית יהיה לי יותר קל להעביר לך את המידע:-)
    נתראה
    לימיצ

  6. כמה נהדר !!! אינספור תודות על ההשקעה ונתינת הידע הכה חשוב לכולנו.
    הולכת ליישם ומחכה לסרטונים הבאים
    יעל

    שמחתי לעזור יעל:-)
    זה ממש מרגש אותי לראות את זה!
    לימיצ

  7. תודה רבה לך לימיצ על הסדרה המצויינת, למדתי רבות, על אף שכרגע אני בתהליך שיווק ספרי היצירה שלי באמזון ולא באטסי.
    מיקדת לי את קהל היעד, ואת הידע שאני מעוניינת לתת חינם. אלו באמת דברים משמעותיים,
    תודה!

    גיתית!
    תודה שכתבת כאן!
    זה לא משנה אם את מוכרת באטסי, או באמזון, או ביריד,
    החשיבות של הכרת הקהל שלך ואיך את מגיעה אליו נכונים בכל המקרים האלה
    ולמעשה בכל עסק, קטן או גדול!
    אני שמחה שעזרתי לך:-)

    לימיצ

  8. היי לימיצ

    ושוב המון תודה , המון נקודות למחשבה.
    אני מחכה לפרטים אודות הסדנה.

    תמי

  9. הי לימיצ, קראתי את התגובות שקיבלת על הסרטון, ושמתי לב שאותה שאלה חוזרת: איך משתפים את הידע? איך בונים "מסננת שיווקית". אין לי זמן לכתוב בלוג, בטח לא באנגלית!
    השאלה שחזרה כאן לא נענתה על ידך. מה בפועל צריך לעשות? אני לא מצליחה להשליך את מה שאת אומרת בתיאוריה על תכנית פעולה לעסק שלי.
    להתראות, רחלי

    היי רחלי
    ידע אפשר לשתף בכל דרך שאת בוחרת ושמתאימה ללקוחות שלך!
    אם אין לך זמן לכתוב בלוג אז תבחרי ערוצי שיווק אחרים שמתאימים לך.
    ההתעסקות בשיווק היא חלק אינטגלרי מפעילות של עסק מצליח. ללא בסיס שיווקי איתן
    ומימוש שלו לארורך כל רגע ורגע בעסק שלך, בלי הגדרה של הלקוחות שלך ובלי לדעת איפה הם
    כל העבודה שלך יורדת לטמיון.
    את ניהול העסק ללא כל אלו את כבר מכירה אני מניחה,
    אני מציעה דרך שבעזרתה לא רק תיצרי אלא גם תמכרי.
    בוובינר קרוב שאני עורכת אני הולכת לחדד עוד נקודות, ואני מזמינה אותך להצטרף בשמחה.

    לימיצ

  10. בהחלט חומר למחשבה גם למוכרות וותיקות יותר, תודה על השיתוף!

    תודה אורית
    את יודעת, גם אני מכרתי באטסי לפני שהבנתי את כל הענין הזה
    אבל מרגע שהטמעתי את שיטת העבודה הזאת
    המכירות שלי קפצו ברמות כאלה, שברור שלי שגם מי שמוכרת "טוב"
    יכולה להרוויח עוד לקוחות מעבודה בשיטה זו…

    לימיצ

  11. תודה רבה, היה מעניין ומועיל.
    אני גם מאמינה בשיתופי פעולה ותמיד מחפשת את הגורם שאוכל לשתף איתו פעולה.
    בקרוב אשתתף בהפנינג הגדול של "דרום אדום", אשמח לקבל טיפים לגבי אותו יריד
    האם כדאי לי ליצור "מוצר קופה" שהוא מוצר זול יותר יחסית למוצריי האחרים.
    ובהזדמנות זו, מזמינה אותך להתרשם מהחנות שלי.
    תודה רבה, ענת.
    http://www.etsy.com/shop/AnatZachHandmade?ref=si_shop

    היי ענת
    עצתי היא לבחון מי מגיע לפסטיבל הזה ומה הוא ישמח לרכוש שם.
    יכול להיות שהמוצרים שלך הנוכחיים פחות מתאימים, או שלא, אני לא יודעת
    זו בדיקה שאם תעשי אותה מראש, תדעי לבד כבר לגבי הכנת מוצר/י קופה
    ייעודיים לארוע.

    בהצלחה!!
    לימיצ

  12. שלום לימור
    אני עוסקת בתחום הקווילט, שזו תפירת באמצעות טכניקות שונות של טלאים. אני בהחלט עדיין חדשה בתחום וכל הזמן לומדת ומחדשת באמצעים שונים את הידע שלי. איך אני יכולה להיות או להציג את עצמי כמומחית בשלב זה?
    בנוסף, חשוב לי בהחלט להדגיש את האיכות של המוצר שלי לעומת מוצרים אחרים, כי אני פרפקציוניסטית ולא אוציא מתחת ידי משהו שאינו מושלם מכל הבחינות…
    צפיתי בשני הסרטים ואני מצפה בקוצר רוח לשלישי, מקווה שסדר הדברים הנכון יבהיר לי מעט על הדרך שלפני.
    תודה לך על השיתוף בידע, על הבהירות שבה את מספרת את הדברים.
    יונה

    היי יונה
    כמעצבת טקסטיל עם עבר עשיר בשמיכות טלאים (במיוחד RAGQUILTS, אין לי זמן או סבלנות לפרפקציוניזם הזה:-)
    אני יודעת מצוין מה זה שמיכת טלאים.
    אני בטוחה שהסרטון הבא יבהיר לך ה-מון!
    תודה על התגובה!

    לימיצ

  13. היי לימיצ

    תודה גדולה על הסרטונים.
    אני מחכה להמשך לת'כלס.
    קראתי את כל התגובות והתשובות שלך ועדיין לא הצלחתי להבין למה את מתכוונת ב"שיתוף הידע" .
    האם תוכלי לתת דוגמא לחנות שבה המוכר "משתף בידע"?

    היי תמי! 🙂

    ברשותך אני אתן דוגמא של חנות שהיא לא ישראלית, למרות שמאחורי כל חנות מצליחה יש את המרכיב הזה,
    קחי את rikrak.etsy.com
    היא מותיקות אטסי, אבל ממש מתחילת דרכה היא הקימה לה מערך שלם של שיתוף ידע ונטורקינג.
    בהמשך אתן את הקווים המנחים ואני בטוחה שזה יהיה לך יותר ברור.

    לימיצ

  14. שלום לימיצ,
    הסרטון השני הוא אפילו מרתק יותר מהראשון. כל פעם שאת אומרת מראש "מה שאני הולכת להגיד הוא מעניין…" את באמת מצליחה להפתיע ולדבר על זווית שלא חשבתי עליה, אבל היא כל כך מדוייקת.
    תודה!
    אני מעצבת ויוצרת מוצרי טקסטיל מיוחדים לתינוקות.
    רציתי לשאול שני דברים:
    1. לגבי יזמית – זה אומר שכדי לקדם את עצמי אני צריכה ליזום כמה שיותר, "לירות לכל הכיוונים" מבחינת השיווק (גם שיתופי פעולה, גם אינטרנט, גם דרך מכרים וכו').
    2. לגבי שיתוף הידע – איך אפשר לעשות את זה? אין לי זמן לכתוב בלוג (אני גם עובדת במשרה מלאה). יש לי דף פייסבוק לעסק, אבל איזה ידע אני יכולה להעביר שם (על תפירה, על בדים?) לא יודעת אם זה יעניין אנשים. אולי לדבר יותר על הכיוון של "מעצבת טקסטיל לחדרי תינוקות" ולתת עצות עיצוביות לחדרי תינוקות?

    תודה ומחכה לסרטון הבא
    איילת

    תודה תודה איילת! < הסמקתי>
    להיות יזמית אינו מדבר על יריה לכל עבר, אלא בשיווק שהוא מושכל ומתוכנן, כשאת יודעת להתחיל לזהות ולתעל את הפעולות שאת צריכה לעשות.
    שיתוף ידע אפשרי בכל דרך יצירתית שאת יכולה לחשוב עליה.
    אגב, לא כל דרך שנוחה לנו היא הנכונה לנו.. דווקא במקומות האלה שבהם קשה לנו ומהם אנחנו מתחמקות יש לנו סיכוי לצמיחה אדירה.

  15. הי לימיצ, תודה רבה על הסרטון המעניין, מחכה כבר לסרטון השלישי…
    רוב מכירותיי הן דרך הפייסבוק ולאחרונה חידשתי את החנות שלי באטסי.
    אני אחרי קורס של מטי ומנסה לפרוץ יותר. יש תקופות "יבשות" שכמובן מורידות
    מעט את המוטיבציה ליצור. איך שומרים על קו רציף שעובד כל הזמן?

    אנחנו לקראת 2013, וזה הזמן לתכנן את כל הפעילות השיווקית שלך
    בדיוק בשביל שלא יגיעו התקפות היבשות האלה!
    אגב, גם לי בתחילת הדרך היו פחות הצלחות והתמקדתי במה שהולך להצליח,
    כל דבר שעשיתי ולא הצליח הרים אותי ל דבר הבא..הרמה להנחתה:-)

    תודה
    לימיצ

  16. אילנה דורון

    לימיצ בתשובתך לשאלתי בסרטון הראשון אמרת שברגע שאפנה לקהל היעד שלי….
    זהו שאין לי מושג מיהו קהל היעד שלי הוא מאד רחב ואיני מצליחה למקד אותו. להזכירך אני ציירת. מציירת בעיקר מופשט בצבעים חיים ושמחים לפי דעתי.אני חושבת שקהל היעד שלי זה כל אחד שרוצה לקנות ציור. אודה לך אם תצליחי למקד אותי קצת יותר. תודה על הסירטון השני את מעבירה אותו בכזה רוגע ונינוחות.את כל כך שלווה שנדמה שאת לא עוסקת בשיווק. תודה לך על הידע הזמן והמקצועיות שאת מקדישה בסירטונים אלו

    תודה רבה אילנה!!
    בעיקר על החלק של השלוה. 🙂
    אנ אומר את זה חד משמעית, ומי שעוקבת אחרי שומעת את זה ולא בפעם הראשונה
    את לא יכולה למכור ל"כל אחד".
    בתוך קהל של 10 אנשים, אפשר כבר לעשות פילוח ולא לקרוא להם "כולם". שם אתצריכה להתמקד, בפילוח הזה.

    לימיצ

  17. הי לימיצ

    הצלחתי להיכנס לסרטון השני (אבל לא לראשון)
    המון המון תודה!!
    אמשיך לעקוב ולצפות בסרטונים שאת שולחת – זה מאד מוערך!!! תודה רבה!

    תודה דפנה
    אני בודקת,
    לימיצ

  18. את ממש צודקת בעניין המומחיות, אבל בשביל למכור לי מומחיות, העיניים שלי שואפות לראות באמת מומחיות,
    יש יזמים שמוכרים זבל והאנשים נוהים אחריהם ולי לא תמיד ברור למה,
    בעיני מומחיות תמיד תלך עם אכות ועל זה אני לא מתפשרת, כי זה ממש חשוב לי.
    הסרטונים שלך הם גם באכות וגם במומחיות….אהבתי !!! 🙂

    תודה רבה דבורה 🙂 (השארת אותי ללא מילים…)

  19. הי לימיצ,
    אני גם משתתפת בפורום אטסי. תודה רבה לך ולכל חברות הפורום שתמיד מוכנות לעזור, לתת מהידע שלהן ולתרום להצלחת מתחילות (כמוני). פתחתי את החנות לפני כארבעה חודשים והולך לא רע אני חושבת… אבל כמובן שהדרך עוד ארוכה ויש המון מה ללמוד!
    כמובן שאמשיך לעקוב אחר הסרטונים.

    תודה רבה!!!

    הילה

    הילה!
    אני שמחה השולך יפה!
    אני מצציעה לך לחשוב טוב מה את עושה שככה הולך (טפו טפו!) ולשכפל ולעשות את זה עוד!:-)

    לימיצ

  20. שלום לימיצ ושוב תודה על הכל…
    מצטרפת לשאלתה של נורית לגבי העברת הידע…
    האם את יכולה לתת דוגמאות לדרכים להעברת הידע?
    החנות בובות באטסי:http://www.etsy.com/shop/Thedanidolls

  21. היי לימיצ,
    …מהתגובות שאני קוראת, נראה שהן מאוד מפרגנות לך.. אבל אני אישית מרגישה "מוזר"..
    אחרי שאני מסתכלת על הסרטונים שלך – יש בי מעין תחושה משונה, של כאילו לא קונקרטי… לא ממשי.. לא אמיתי… אלא מילים באויר…
    אני הייתי רוצה שתדברי בשפה "ברורה"… : ככה וככה עושים וככה וככה לא עושים !
    והכי טוב – (בלי לפגוע באף אחד..) – גם תיתני דוגמאות !
    אל תדברי "גבוה" – אמרת "יזמית" – תני דוגמאות איך עושים את זה.. (מפרסמים ב100$ בשבוע..? ) למה את מתכוונת ?
    וכו' וכו'..
    כמובן שאמשיך להסתכל על הסרטונים שלך – אבל תנסי "למקד" עניין ,כך שמי שלא עוסק בתחום 10 שנים – גם יבין על מה את מדברת ! ואיך מפצחים את נוסחת ההצלחה של ETSY !
    תודה רבה
    נורית

    היי נורית
    אני מאד מודה לך על התגובה. מוזר לי שאת אומרת שאני מדברת לא אמיתי…:-)
    זה בסדר גמור, רק שאני לא אומרת משהו שהוא לא..ושלא חוויתי על בשרי ויחד עם לקוחותי.
    כתבתי כאן למטה לנורית ונתתי מספר דוגמאות
    אני אתן לך דוגמא של תלמידה שלי, שמוכרת ערכות להכנת דוגמאות רקמה ביתית.
    העולם הזה של רקמה הוא אדיר הרי, אז מה מיוחד במה שהיא עושה?
    איך מוכרים ערכות רקמה? מלצמים ומעלים?
    גם 100$ פרסום לא יואילו כאן. בקטנה כן, אבל לא בכדי לבסס עסק.

    בסרטון הבא אני יורדת לפרטים, הוא קצת ארוך אבל מלא דברים תכלס, אני מקוה שהוא יתרום לך והרבה:-)

    לימיצ

  22. הי לימיצ,
    תודה על הסרטון המרתק, יש הרבה מה ללמוד ממך.
    אני מבינה את הנושא של מומחיות והתמקצעות בתחום שבו אנחנו עוסקות ומאוד מסכימה איתך. צריך תמיד לשאוף ליהיות הכי טוב בתחום שבו עוסקים.
    את מדברת גם על נושא של נתינת ידע ללקוחות בחינם, לא כל כך הבנתי את הנושא הזה. רובנו יצרניות ומוכרות את המוצרים שאנחנו מייצרות, אם זה בובות, פסלים, בגדים או תכשיטים וכדו'. איזה ידע אני יכולה לתת ללקוחות שלי בחינם ? ואיך זה אמור להתבטא בחנויות שלנו ? אשמח אם תתני כמה דוגמאות.
    מצפה בכליון עיניים לוידיאו הבא.
    תודה רבה,
    נורית

    היי נורית
    הלקוחות שלך מגיעות אליך כי יש בך משהו שונה שאין אצל אחרות.
    ברגע שתפתחי את מה שמיוחד אצלך, ותעבירי אותו הלאה,
    שם נמצא הפתרון.
    דוגמאות? חשבי על מוצרים שאת קונה, וחשבי למה…את מוקפת בהן.
    יש בשכונה שלי ירקן. כמה ירקנים בעצם.
    אבל הירקן הזה שונה מכל האחרים..הוא מביא סחורה יפהפיה, חותך פומלות ואננסים וסברס ומוכר אותם ככה,
    תמיד יש פינת טעימות של מטבלים וכאלה אצלו, ובשבוע שעבר הוא הביא מכונה שמכינה מיץ תפוזים טרי ומיץ גזר..
    הסתובבנו אני ובני בים הרקות ושתינו לנו בכיף.
    משהו מיוחד עוטף את המקום הזה, וגורם לי לבוא רק אליו. ושלא תטעי, הוא הכי יקר בסביבה.

    מתחום התכשיטים אני מכירה מעצב מדהים שמומחה בקוסמיות, שנותן ללקוחות שלו המון המון ערך מוסף
    לתכשיטים דרך הידע הזה, ויש עוד המון דומגאות, רק צריך להסתכל מסביב ולמצוא.

    לימיצ

  23. לימיצ הנהדרת ,
    רעיון המומחית ברור לי מאוד.
    בחנות שאני עובדת כשכירה כבר שנים אני אחת המוכרות הכי טובות שיש , אני בטוחה בסחורה שלנו ואני מקרינה שאני יודעת בדיוק מה שאני עושה ,שם יש לקוחות שמחפשות רק אותי .
    אבל בעסק שלי הקטן אני קצת אבודה . העסק משלב תפורים לקטנטנים , ותכשיטים לאמהות בעצם פינוק זוגי ככה , אבל בגלל שאלו 2 תחומים קשה לי להגדיר איכן מתחילה המומחיות שלי …
    תוכלי לכוון אותי .
    תודה

    היי דנדי
    עד כמה שזכור לי הצעתי לך כבר לפני כמה חודשים לא להתפרס על כמה תחומים…
    מאד מאד קשה להתקדם ככה , תאמיני לי שיש ה-מון דברים שאני רוצה לעשות
    והצעות מגיעות בלי הפסקה,
    אבל לקחתי החלטה לפני כשנה וקצת,
    ומאד אני גם אוחזת במיקוד הזה כמה שרק אפשר
    וגם מתקדמת יותר כי אני ממוקדת…
    זו הצעתי לך. להתמקד ומשם להתקדם הלאה.
    תודה לך
    לימיצ

  24. תודה לימיצ!
    אני מקשיבה לך וזה פשוט ממקד את מה שאני מאמינה בו.
    ממש כל מילה זהב.
    אגב, אני מומחית במודולר אוריגמי ובהחלט מרגישה שיש
    לי מצד אחד הרבה מה ללמוד אבל מצד אחר גם הרבה ידע לתת.
    שוב תודה!

    גם לך יש מה ללמד אותי,
    אין לי מושג מה זה מודולר אוריגמי! זה חדש לי:-)
    תעדכני אותי כשאת משתפת במידע, אשמח ללמוד!
    לימיצ

  25. תודה על המידע המועבר בצורה ממוקדת, מקצועית איכפתית ונדיבה….ממתינה להרצאותייך הבאות..

    תודה לימור:-)

  26. תודה לימיצ על השיתוף והנתינה ברוחב לב.הקשבתי לשני הסרטונים שלך בתשומת לב רבה.החכמתי והשכלתי.לגבי שיתוף בכמה שיותר מידע,כאן יש לי בעיה.אני שוזרת תכשיטים בטכניקות שונות ומגוון חומרים.אני מציינת זאת תמיד במידע על המוצר.איזה מידע חינמי נוסף אני יכולה להוסיף?
    חייבת לציין שאני חדשה בכל העולם הזה בכלל ובאטסי בפרט (כחודש).
    מחכה לסרטו הבא
    תודה
    ליאורה

    היי ליאורה
    השיתוף והמידע שאת יכולה לתת ללקוחות שלך הוא מה שמענין אותן.
    אני מניחה שאת מכירה את לקוחותיך יותר ממני, ולכן לשם את צריכה לכוון.

    לימיצ

  27. תודה רבה על המתנות שאת חולקת אתנו. עשא אדיר. את מצליחה לעשות לי סדר בראש [כן, אפשר יותר…].
    ממתינה בקצר רוח לסרטון הבא.

    יישר כחך והרבה הצלחה, רות
    תודה רות,
    יש עוד דברים מענינים בדרך:-)
    לימיצ

  28. הי לימיצ
    תודה רבה על שיתוף בידע כול כך מקצועי ומעשיר,זה לא מובן מאליו, אשתדל להמתין בסבלנות לסרטון הבא, רק בקשה טכנית קטנה (אם אפשר ולא מאוחר עדיין) להנמיך קצת את מוסיקת הרקע שבסרטונים לטובת רמת קשב טובה יותר..(:

    הי חני,
    תודה על הפירגון.
    בעקבות ההערה שלך הורדתי את מוזיקת הרקע מהסרטון השני והלאה.

  29. שלום לך
    אני מאד יזמית. המצאתי מוצר חדש לגמרי פתחתי טכניקה בחרוזים. שהפחית למתכת השקעתי כ40,000 שח בפיתוח מוצר ואני יושבת ומסתכלת עליו כל היום……
    מה הלאה?

    היי רוית,
    כפי שתראי בסרטונים הבאים, גישת היזמית היא התנאי הראשון להצלחה.
    בהמשך הסדרה אסביר במפורט את מהות העסק האמיתי שלך ואת סדר השלבים הנכון להצלחה עסקית.
    לימיצ

  30. שלום לימיצ,
    אני מקווה שאני במקום הנכון. כשהייתי בשמירת הריון חיפשתי לעצמי תעסוקה והכנתי בובות לבד ממולאות ורקומות. כל מי שראה אותן התלהב וכבר מכרתי כמה לחברות ושכנות. עכשיו התינוקת שלי בת חצי שנה ואני שוקלת להישאר איתה ולעבוד בבית. אני גרה בדרום ואין כאן הרבה אפשרויות תעסוקה ולכן האפשרות הזו נראית לי מאוד. אני לא מבינה בניהול עסקים אבל בעלי כן והוא תומך ברעיון ומוכן להשקיע בזה זמן. למעשה הוא זה שהציע את אטסי כמקום למכור בו אבל גם אני רוצה ללמוד לפני שנתחיל לייצר ולפתוח חנות. אחרי שראיתי את הסרטון הזה אני מתחילה להתלהב ומרגישה שיש לי ממי ללמוד ושאוכל להיות עצמאית בניהול החנות.
    תודה,
    שרה

    היי שרה
    אין כמו סביבה תומכת שמבינה שגם עסק מהבית הוא "עסק" לכל דבר לדחיפה קדימה.
    אני שמחה שעזרתי לך לחשוב על זה בצורה כזאת, אין לי ספק שיהיה לך מענין בהמשך,
    לימיצ

  31. היי לימיצ, ראשית כל תודה!!! נפלת לי ממש משמיים. עם כניסתי לעולם האטסי הבנתי די מהר שצריך להבין פה את ככלי המשחק ומהר אחרת נתקעים במקום. חיפשתי מורה נבוכים שיוכל להדריך אותי ב"עולם" החדש הזה ואני שמחה שזו את. וכאן מגיעה שאלתי המרכזית. יש מזה כמה חודשים חנות קטנה באטסי עבור בגדי תנועה, יוגה/פילאטיס במראה עדכני שיכול לשמש אותך ביומיום אבל בשילוב עם בדי ספורט עדכניים עשויים בטכנולוגיות מיוחדות ומיובאים כולם מברזיל. כתבתי על עצמי, השתמשתי בתמונות מצולמות ע"י צלם (מלבד 2… אמנם) אני יוצרת רשימת אוצרות ועושה את מה שנראה שצריך לעשות. תשוקה יש בי ואני מאמינה שאני מביאה מוצר מאד איכותי וייחודי במחירים סבירים בהשוואה למתחרים בשוק הזה. למה לעזאזל שום דבר לא זז??? מלבד לייק אחד שקיבלתי על מכנס 1 שלי, אין שום פנייה ובבוודאי שגם לא מכירה. זו הצומת, זה הייאוש. מה הם סודות המשחק פה והם גורמים לאנשים ממש לראות אותך בתוך ים המתחרים. משהו הרי בוודאי שאינני עושה נכון מין הסתם. האם יש פתרון קסמים? עבודה קשה לא מטרידה אותי אגב
    תודה יקירה. מחכה שתאירי לי את הדרך. החנות שלי אגב היא hsbodytalk

  32. תודה רבה! מעניין ומעורר השראה.

    מודה לך נועה

    לימיצ

  33. את מקסימה וממש מרגישים שאת מומחית בתחומך.
    עוד אין לי חנות, אני מחכה בשקיקה לשיעורים הבאים שלך.
    המון תודה .

    תודה רבה קטיה!

  34. היי לימיץ.
    תודה רבה על הסרטון המקצועי והמכוון, מצפה בכליון לסרטונים הבאים.
    אני נמצאת במקום שיש לי חנות באטסי, שמאוד מאוד רוצה לקדם, אני לא מוותרת ויעשה כל מה שנדרש על מנת להגיע ולהגשים את החלום שלי.
    אני מאמינה במוצרים שלי וכל כך מייחלת לחות דעת מקצועית, רק בכדי לראות אם אני בדרך הנכונה .
    מאוד מקווה שבסרטונים הבאים יהיה את המידע הנחוץ לי על מנת לקדם את החנות באופן מקצועי ולקדם את המכירות שלי כמו בסרטון הראשון המקסים הזה.
    אשמח אם תציצי ועל קצה המזלג, חות דעת – באם אפשר.
    http://www.etsy.com/shop/libisjewelryart?ref=si_shop
    המון תודה,
    ליבי

    ליבי תודה רבה על התגובה
    לא צריך לעשות "כל מה ש.." אלא לעשות, בצורה שקולה וברורה מאד
    כשהמטרות מוגדרות והיעד עומד מנגד.
    בשלב זה לא אוכל להיכנס לכ חנות וחנות, אולי בהמשך הסדרה?…
    לימיצ

  35. הי לימור
    תודה רבה על העצות והרעיונות.
    תודה רבה על השיתוף והנתינה שלך.
    תודה רבה על הנועם והעדינות שבך.
    תודה על כל מה שנתת ועוד תיתני.
    לולי

    לולי תודה רבה!

  36. תודה לימור על תשובתך המהירה ! אפעל על פי עצותיך ואנסה באמת לחדד את היחוד והקשר.
    מחכה לסרטונים הבאים …
    תמר

  37. הי לימור,
    קודם כל תודה ! על השפע שאת מעריפה עלינו.
    אני לא יודעת אם אני מצליחה או לא בחנות באטסי.
    מה שאני כן יודעת זה שאני מאוד מאוכזבת מהיקף המכירות שלי שם. ולמה ? מכיוון שחשבתי לעצמי שאתר כזה ענק ומקודם בארה״ב יתן לי מענה למכירת התכשיטים שלי. אמנם אני מוכרת והקליינטים חוזרים( כי אני מזמינה אותם לקנות ממני, לפני הכריסטמס למשל. ונתתי הנחות יפות.) אני חברה ב teams ומפרגנת ומשתפת גם דרך הפייסבוק. ובכל זאת בשורה התחתונה אני לא מתפרנסת מזה. למרות שאני יודעת שקהל היעד שלי זה חו״ל. הם כן מוכנים לשלם את המחיר. והם אוהבים את העבודה שלי.
    מחכה בקוצר רוח לשמוע : מה יש לך לחדש לי שלא ידעתי ! אני אוהבת ללמוד ורוצה מאוד להצליח. כי אני יודעת שהתכשיטים שלי נותנים מענה להרבה אנשים מבחינה רגשית ויש להם משמעות מעבר לתכשיט עצמו. האם אפשר ליצור קשר ״אישי״ עם הלקוח הפוטנציאלי בעידן הוירטואלי ?!
    האירי את עיני 😉

    היי תמר!
    כתבת כאן כמה דברים שונים ואני אנסה להתייחס לכולם-
    בשביל לדעת אם את מצליחה את צריכה לעמוד מול היעדים שלך ולראות אם עמדת בהם.
    אטסי היה אתר שאיפשר לך לבלוט בתוכו עד לפני כשנה וחצי בצורה קלה יחסית.
    המצב השתנה שם, והיום את כמעט עומדת ברשות עצמך בנושא הקידום והשיווק של החנות.
    את עושה משהו מאד נכון בפניה ללקוחות לכריסטמס, התקשורת שלך איתם היא הנכס הכי חשוב שלך,
    ולכן ההתנהלות כאן צריכה להיות על בסיס קבוע.
    העובדה שאת מודעת למענה הרגשי שהמוצרים שלך נותנים היא נפלאה,
    ככל שתחדדי אותה יותר ככה יתפתח הקשר עם לקוחותיך יותר!

    לימיצ

  38. הי לימיצ,
    הוידאו היה מאוד מענין, אבל האם באמת את חושבת שאפשר למכור הכל ? האם לדעתך לא יכול ליהיות שיש מוצרים שהם פחות אטרקטיביים ?
    אני מפסלת ברשת ברזל. פתחתי את החנות שלי באטסי לפני מס' חודשים ויש מוצר אחד שנמכר 90% יותר משאר המוצרים בחנות. התגובות שאני מקבלת על שאר המוצרים טובות מאוד, אבל כמעט ולא קונים אותם- וזה לדעתי לא פונקציה של מחיר.
    דבר נוסף שמטריד אותי ואשמח אם תדברי על זה בהמשך ההרצאות שלך – שיווק החנות מחוץ לאטסי. איך עושים את זה, איפה יותר כדאי וכדו'.
    כתובת החנות שלי באטסי: http://www.etsy.com/shop/nuntchi?ref=si_shop
    תודה על הכל,
    נורית

    היי נורית
    אני לא מכירה מישהו שכל הדברים שקיימיםבעולם אטרקטיביים עבורו.
    לכל אחד יש העדפות ורצונות ותחומי ענין
    ולכן, אם את תמכרי לקהל שלך את מה שהוא מתענין/רוצה, מבחינתו את מאד אטרקטיבית.
    לגבי תמהיל המוצרים שלך, צריך להבין למה אותו מוצר נקנה יותר,
    וכשתדעי זאת, זוכלי לכוון גם את מוצריך האחרים בהתאם.
    שיווק באטסי הוא ערוץ אחד לשיווק, אני בהחלט מתווכנת לדבר בהמשך הסדרה גם על נושאים אחרים:-)

    תודה רבה לך!
    לימיצ

  39. תענוג לשמוע את דבריך …

    תודה דנדי,
    אני מקווה שאני גם מצליחה לעודד אותך לעשייה והתקדמות:-)
    לימיצ

  40. הי לימיצ, תודה על השיתוף.אחרי שראיתי את הסרטון ולקחתי זמן לעצמי לחשיבה אני יכולה להעיד על עצמי שאני מעצבת מוכשרת יצירתית וחרוצה אבל למרות הרצון הגדול שלי אשת שיווק אני לא. אני לא מוכשרת בתחום הזה. האם אני צריכה להבין שחבל על המאמץ?

    הי מיכל,
    יש לי בשורה טובה בשבילך. 🙂
    ההצלחה מורכבת ממוצרים טובים ומשיווק נכון. למזלך, התברכת מלידה ביצירתיות.
    שיווק, לעומת זאת, הוא דבר שניתן ללמוד.
    את לא אשת שיווק היום מפני שלא למדת לשווק. קשה להפוך מישהי שאינה יצירתית למעצבת טובה.
    מנסיוני, קל מאד להפוך מעצבת טובה לאשת שיווק מעולה,
    במיוחד כשיודעים איך להשתמש ביצירתיות בשביל זה, ובדיוק בשביל זה אני כאן!

    לימיצ

  41. אילנה דורון

    שלום לך לימיץ
    אני ציירת וברשותי המון ציורים שלא נעשה דבר לשווק אותם. פרט לתערוכות יחיד וקבוצתיות.
    אני מעוניינת לעשות עסק שימכור את הפוסטרים של הציורים שלי. האם הסירטונים שלך יוכלו לגרום לי להקים את העסק הזה? אני סקרנית ומצפה לסירטונים הבאים שלך. תודה על הרצון לעזור.

    היי אילנה
    ברגע שאת מכירה את הלקוחות האידיאליות שלך
    תוכלי לדעתי להציג בפניהן את העבודות שלך, ולא רק כפוסטרים.
    את צריכה למצוא אותן ולוודא שהמוצרים שלך עונים על מה שהן רוצות.:-)

    לימיצ

  42. המון תודה לימיצ על הסרטון, על הטרחה של ללמד אותנו ועל צורת ההגשה המקסימה והידידותית. אני אכן רוצה ומוכנה למכור באינטרנט אבל לצערי ההתקדמות איטית ביותר. מקווה שאכן תוכלי לעזור לי לקדם ולמכור את מרכולתי.
    כתובתי באטסי: http://www.etsy.com/shop/IsidoraAnne?ref=si_shop

    ליטל, הצעד הראשון הוא מציאת ייחוד
    וכאן את עושה עבודה טובה לדעתי.
    את לא מגדירה את עצמך כמעצבת בגדים
    אלא כמעצבת בגדי נשים רומנטיים עם נגיעה של וינטג'.

    השלבים הבאים יהיו למצוא מיהן הלקוחות האידאליות שלך,
    להבין איך ניתן להגיע אליהן,
    ואז להתחיל לעבוד במספר ערוצי שיווק אשר יימשכו אותן לחנות.
    התקדמות מהירה ניתן להשיג ע"י הפעלה של ערוצי שיווק
    בעלי מינוף גבוה (מעט השקעה והרבה תוצאות) כמו שיתופי פעולה.
    אני אדבר על כך בסרטונים הקרובים.

    תודה על השאלה
    לימיצ

  43. שלום לימור
    רוצה להודות לך על הסרטון הזה ועל אלו שיגיעו בהמשך…
    ולהביע הערכה גדולה על כך שאת משתפת את כולן במידע שהשגת,נתינה שכזו היא לחלוטין לא טריוואלית ,אמשיך לעקוב אחרייך
    המון תודה
    שירלי

  44. לימיצ שלום,
    המון תודה על הסרטונים ועל המידע המאלף.
    פתחנו חנות לפני כ-4 חודשים, יש לנו כבר הצלחות ואנחנו מנסים מאוד להגדיל את המכירות.
    תודה רבה
    ענבל ואלעד
    http://www.etsy.com/shop/CeramicsMagal

    היי ענבל ואלעד!
    שמחה מאד לשמוע על הצלחות!
    תמשיכו כך!
    לימיצ

  45. נושא מעניין ומרתק

    היי גיורא ידידי
    תודה רבה:-)
    שמחה על התגובה
    לימיצ

  46. שמחתי לצפות. אני עדיין לא מוכרת ולא פתחתי חנות-המידע שאני אוספת בינתיים, יעזור לי להחליט האם אני מה"זן הנדיר" שרוצה ויכול למכור באינטרנט.
    תודה ואשמח ללמוד עוד ולהשכיל!

    היי!
    ההחלטה אם את זן נדיר או לא היא בידיים שלך:-)
    כל שתחליטי שיתגשם!
    לימיצ

  47. שלום לימיץ !

    תודה רבה לך ! מאוד נעים להקשיב ולצפות בסרטון ואני בטוחה שכך יהיה גם בבאים !

    תודה גדולה על השיתוף והעזרה.

    שירי

    בשמחה שירי!
    ותודה
    לימיצ

  48. היי לימיץ
    תודה על השיתוף. הבעיה שלי היא בשליטה באנגלית, בכל זאת אני ממשיכה. צפיתי בסרט, ואני מאד מעריכה את השינוי שאת עושה ועל כך שאת מעבירה לנו את הידע שלך.
    בהצלחה ותודה.
    החנות שלי: http://www.creatwithlove.etsy.com

    היי נילי
    אם הקהל שלך אמריקאי את חייבת לדבר אליו באנגלית רהוטה.
    אין ברירה אחרת. וזה הרבה יותר מלדבר "נכון"
    ובלי שגיאות, מדובר בבחירה של ה מילים הנכונות, מילות תאור,
    מילות חיפוש ועוד.
    אני מציעה בחום להיעזר באיש מקצוע בענין הזה
    או, לחילופין, לפנות לקהל שדובר את שתפך:-)

    לימיצ

  49. ערב טוב לימור ? לימיצ?

    תודה רבה על הסרטון הזה ומראש על אלה שיבאו אחריו.

    נראה לי נושא מאד רצוי ועקרי במכירות באינטרנט [ובכלל…].

    יוצרת המון בטכסטיל. נהנית מאד מהיצירה, ומבינה היטב שצריכה לעבור לצד של היזמית.

    צריכה להתגבר על הפחד מהנהול האדמינסטרטיבי בכל הקשור ליחסים עם לקוחות. ובמלה אחת – ריצוי הלקוחה.
    יודעת שהמוצרים יפים, שימושיים ומשמחים את המקבלים. אלא שהמעבר ליחסים עם אולי לקוחות בלתי מרוצים – תוקעים את העגלה מלזוז קדימה.
    מקוה למצא בסרטוני ההמשך עצות מעישות בענין [כן. פשוט לזוז הא?!?!?!!?]
    תודה על ההקשבה רות

    תודה לך על ההקשבה רות!
    לפעמים, כשאנחנו מתייעצות עם מישהו אחר
    אנחנו מקבלות תשובות מאד ברורות מה עלינו לעשות…
    אבל גם זה לא תמיד קל, כי הסדר של הדברים…גם הוא קריטי.

    מבטיחה שיהיה לך מענין בהמשך ותודה!
    לימיצ

  50. שלום לך לימיץ,
    תודה לך על הרצון לעזור. אני כאן כדי להיעזר בכל דרך אפשרית. יש לי חנות באטסי לעבודות טלאים, כתבתי לך בקונוו, והתשובה שקיבלתי לא הייתה נעימה עבורי. "עם וכו' לא הולכים למכולת"… אני עובדת על החנות, עושה renew כותבת לחברי ה teams שאליהן אני משתייכת,
    עושה לייקים, מפיצה לחבריי בארץ ובחו"ל על קיומי. ועדיין ההזמנות שאני מקבלת הן בעיקר מאנשים שאני מכירה, והם מכירים את עבודותיי. רק הזמנה אחת היתה לי מאנונימית בארה"ב.
    אודה לך אם תעזרי לי באופן אקטיבי, אם את מסכימה כמובן. תכווני אותי. החנות יקרה לי וחשוב לי מאוד להצליח. אני צפיתי בסרטון ואשמח לעקוב גם הלאה.
    אגב, היו לי בשבוע 1223 views ו 689 favorites. האם זה מספר סביר? האם זה חשוב?
    כתובתי באטסי http://www.etsy.com/shop/DearQuilt?ref=si_shop
    מחכה לתשובתך.
    תודה
    חנה אור

    היי חנה
    אני אשמח לעזור. אין לי ספק שהחנות שלך חשובה לך
    לרגע לא חשבתי אחרת. כמות צפיות וליבלובים חשובה,
    אך יותר מכל חשוב כמה מכירות יש לך, ואיך את מייצרת מכירות חוזרות ונשנות.
    בהמשך סדרת הוידאוים תקבלי תשובות מכוונות,
    שיעזרו לך לראות איך, למרות שאת לא מצליחה עדיין, יש לך אפשרות להתמקד ולהגדיל את המכירות שלך.

    בהצלחה
    לימיצ

  51. את רהוטה ומעניינת ואני כבר סקרנית להקשיב לך בסרטונים הבאים.
    תודה על השיתוף הכל כך חשוב להמון נשים
    רותי

    תודה רותי!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*