מערכת חדשה של מבצעים וקופונים בהשקה של Labor Day Sale ב Etsy

זה לא חדש שאטסי משיקים פעילות לקידום לרגל חג או מועד מסוים. אפשר לקחת חלק בקידום שאטסי עושים מאז הימים שמנהלי האתר בחרו ידנית חנויות לקידום, אבל הפעם קורה משהו חדש וכדאי לקחת בו חלק, ולו בשביל להתנסות במערכת המבצעים והקופונים החדשה של אטסי.

מה חוגגים?

Labor Day – חג זה הוא חג לאומי אמריקאי שנחגג בכל 50 המדינות בארה"ב. מדובר בגרסה האמריקאית של "1 במאי", יום הפועלים, והוא נחוג כל ספטמבר ביום שני הראשון של החודש. רבים חוגגים ביום זה את סוף הקיץ בברביקיו ובפיקניקים.

השנה יחגגו האמריקאים את החג ביום שני 4.9.17.

כדאי שתוסיפי את החג ליומן לרשימת החגים והמועדים שצריך להיערך לה כשמוכרים בEtsy. אין לך כזאת רשימה? הירשמי למטב בתחתית הדף ואעדכן אותך כשיצא לוח החגים והמועדים של לימיצ במיוחד לבעלי חנויות בEtsy!

כמו בכל ארוע וחגיגה, סוף השבוע שלפני החג מלא בשופינג, הנחות ומבצעים, והשנה, לרגל התוספת בEtsy של מערכת הקופונים והמבצעים החדשה, גם את יכולה לקחת חלק בקידום החנות לקראת החג! מדובר בפעם הראשונה שEtsy  הולכים להביא לקוחות לאתר לדף ייעודי לחג, ואת מוזמנת להשתתף, לפגוש לקוחות חדשים, לתגמל לקוחות ותיקים ולמכור יותר

מה בתכנית?

Etsy מעלים מבצע שנקרא Labor Day Sale  בין התאריכים 31.8-4.9. במהלך הסייל יוכלו קונים לערוך קניות, חיפושים ולשוטט באתר, והם יגלו דף מיוחד שEtsy  מכינים עם הנחות של בין 10%-60%. בדף זה יוכלו הקונים לבצע חיפוש ומיון לפי קטגוריות ומחיר.

Etsy מצידם יביאו לקוחות לדף דרך דיוור ישיר במייל, באנרים באתר, רשתות חברתיות וכמובן ישירות דרך הדף הראשי של האתר.

טיפ שבכלל לא קשור לחג – שימי לב למה שEtsy עושים כאן כדי להביא לקוחות לאתר- זו בדיוק הפעילות שגם את צריכה לעשות כדי להביא לקוחות לחנות שלך!

למי מיועדים המבצעים?

המצבע שתערכו בתקופה הזאת יהיה זמין לכל המבקרים בחנות שלכם, אבל הנראות של הדף המיוחד שEtsy מעלים לרגל החג תתאפשר אך ורק לתושבי ארה"ב.

זה לא אומר שאין באפשרותנו להשתתף במבצע, זה כן אומר שלא נראה את הדף, אז אל תלחצו אם לא תראו את המבצע שלכם (או הדף ) בתקופה הזאת- הלקוחות שלכם מארה"ב כן יראו אותו.

מה צריך כדי שהמוצרים שלכם יופיעו בדף הייעודי?

  • להיות תושב ארה"ב או בעל חנות ששולח לארה"ב. (תבדקו בהגדרות של החנות שאתם שולחים לכל העולם)
  • עד ה22 לאוגוסט, יום שלישי הקרוב, מגדירים במערכת המבצעים החדשה SALE שירוץ בין ה31.8-4.9 . המערכת החדשה מאפשרת להגדיר מבצע מראש, וממש חשוב שתעשו זאת עד ה22.8 על מנת שהמערכות של Etsy יוכלו למשוך את המבצעים מהחנויות שלכם אל דפי המבצע.
  • מגדירים מבצעים בהנחה של 10%-60% ללא הגדרת מחיר מינימום (מבצעים עם הגבלת מחיר מינימום לא ישתתפו בפעילות)

איך מגדירים מבצע במערכת החדשה?

  1. נכנסים לShop Manager>Marketing >Sales and coupons
  2. לוחצים על New Special Offer>Run a Sale
  3. בוחרים אחוז הנחה, משאירים את המינימום על None, מגדירים את המבצע על מינימום 31.8-4.9 (אפשר תקופה ארוכה יותר) ונותנים למבצע שם, כדי שנוכל לזהות אותו אח"כ במערכת.
  4. במסכים הבאים נבחר את המוצרים הבאים שנרצה שישתתפו במבצע , נצפנ בנתוני המבצע ונאשר אותו!
  5. זהו, המבצע מוכן, ואם עשיתם את כל הפעולות הללו עד ה22.8 יש לו גם סיכוי ממש טוב להיכלל בחגיגת השופינג של Labor Day!
  6. Etsy לא מתחייבים לכלול את המוצרים שלכם בקמפיין הזה (או בכל קמפיין אחר).

מה יכול להעלות את הסיכוי שלכם לקבל כזאת חשיפה?

היות וזהו חג המסמל את סוף הקיץ, פעילות של ניקוי מדפים של מוצרים שמתקשרים לקיץ מאד רלוונטית. כמו כן, הנחות על מוצרים שקשורים לסתיו שבפתח רלוונטיות גם. בנוסף, מדובר בתחילת שנת הלימודים ולכן גם מוצרים משלימים כמו ביגוד, אקססוריז לשולחן ולחדר של התלמידים יתיאמו.

צילומים מעולים – Etsy לא יקדמו מוצרים שאינם מוצרים באופן מושלם

וודאו שאזור האודות שלכם מלא ומספר עליכם

עשו סדר בחנות, וודאו שהיא ממותגת היטב ומספרת את הסיפור שלכם- בכל זאת, אתם רוצים שEtsy יתייחסו ברצינות לחנות שלכם, עליכם להראות את הרצינות מצדכם J

רוצים לקבל עדכונים על הדרכות נוספות שאוציא בקרוב? הרשמו כאן למטה ואשמח להיות בקשר!

חג פועלים שמח!

לימיצ

שתפו הלאה את ההדרכה כדי שגם מוכרים נוספים יוכלו לקחת חלק בסייל וכיתבו לי כאן למטה או בדף בפייסבוק אם ההדרכה עזרה לכם

השארת תגובה