שינוי קטן ב2014 = הבדל גדול ב2015!

לפני כמה ימים נפגשתי עם חבר שעוזר לאשתו בניהול החנות שלהם בETSY.

"את לא מאמינה מה עשיתי הבוקר, משהו קטן
ששינה לי את ההתנהלות בETSY בצורה משמעותית עבורי!"

limitz_s

אני, כבר רצו לי כל מיני מחשבות ודמיונות בראש,
אבל בטרם הספיקותי לומר אותן בקול רם הוא אמר….:
"ניגשתי למנהלת בסניף הדואר, ושאלתי אם אני יכול להשאיר לה
את השק עם כל החבילות בצד בלי לעמוד בתור.

אני לקוח ותיק, נמצא בסניף הזה כמעט כל יום
ותמיד אני מסתכל בקנאה באלו שעוקפים את התור
אומרים "בוקר טוב" ו"איפה להניח"?.. והולכים!

מנהלת הסניף חייכה אלי, ואמרה שאין שום בעיה!

"את רוצה שאשקול את החבילות בבית?" שאלתי בדחילו..
לא! אנחנו נשקול, תניח כאן את החבילות ואנחנו נדאג לשקול ולשלוח עבורך!

וואו… אני לא צריך לעמוד את התור הזה כל יום!

וזהו! עכשיו אני הבחור שעוקף את התור ושואל "איפה להניח?"
אבל יותר מזה..התפנתה לי שעה ביום שבה אני לא צריך להמתין בתור!!!!

הבנאדם עשה משהו קטן..שהולך להשפיע על ניהול הזמן שלו
מאד. ואז חשבתי לי
אני בטוחה שיש עוד דברים כאלה, קטנים ולכאורה לא משמעותיים,
שכשאנחנו עושים אותם, השינוי עבורנו הוא ממש גדול.

הוצאתי סקר קטן בקרב לקוחותיי,
ביקשתי רשות לפרסם אותו עבורכן,
אולי תוכלו להפיק תועלת וליישם מיד גם בעסק לעיצוב אצלכן
ולהשפיע בגדול על ההתנהלות בETSY , בסטודיו ובעסק כולו?

אז הנה רשימת שינויים קטנים שסיפרתן לי שעשיתן
ויצרו הבדל משמעותי עבורכן. הרשיתי לעצמי להוסיף מילה ולהתייחס למה שכתבתן :-):

1. "לחשוב כמו קונה" (ויקי)
כשאת מפתחת מוצרים שאת אוהבת, את מייצרת אותם עבורך, לטעמך בלבד, שרשרת באורך שאת אוהבת,
צעיף סרוג בגוונים שאהובים הכי עליך, מוצרי אישי מסוג מסוים בלבד, ציור בגודל ובפורמט שנוח לך…
כשלמעשה, אם תהיי קשובה ללקוחות שלך, ותדעי מה הן רוצות, מה הן מחפשות, ותדעי להתאים
את עצמך אליהן, יהיה כאן רווח כפול- הן יקבלו ממך מה שהן רוצות,
ואת תמכרי מוצרים שיש להם ביקוש!

2. "המשכתי ללמוד ועברתי סדנת ניהול והעצמה, חזרתי לעצמי, לאותנטיות, לכיף שלי, לתשוקה שלי,
לאושר שלי
ו
התחלתי להתייחס לעסק שלי כאל עסק לכל דבר, להתנהל ולנהל אותו ככזה"
(דורון, PataPataJewelry.etsy.com)
רכישת ידע היא חלק בלתי נפרד מפיתוח של עסק. בכל רגע נתון אנחנו צוברות נסיון במשהו אחד,
למשל בעיצוב ובטכניקות יצירה, וחסרות ידע שלא למדנו בשום מקום אחר- כמו ניהול עסק, שיווק ומכירות.
החיפוש הבלתי פוסק אחר הידע שנחוץ לנו בכל רגע נתון מאפשר לנו גם להיות עם האצבע על הדופק
וגם להתקדם עוד שלב בדיוק במקום שחסר לנו אותו ידע.
הקשבה לתשוקה הפנימית שלך ליצירה, ל"למה" הכי גדול שלך, שממנו בעצם מגיעה
התשוקה ליצור ולמכור, הם מנופי הצמיחה הכי גדולים שלך.
ניהול תחביב וניהול עסק אלו שני דברים שונים מהותית,
ברגע שאת מחליטה שאת רוצה להרוויח כסף מהיצירה שלך, את כבר במקום אחר
מבעלת תחביב, למדי מה נחוץ לקדם את העסק שלך והתחילי למכור כדי להרוויח,
בלי להתנצל ובלי חוסר נעימות!

3."לאחרונה התחלתי לעשות שיתופי פעולה עם נותני שירות ולקדם את החנות בETSY ע"י
פרסום ממומן" (שרה, https://www.etsy.com/shop/SoftyHandMadegoods)
שיתופי פעולה עם עסקים דומים יכולים למנף את העסק שלך ושל השותפים 
בצורה בלתי רגילה. מצאי את השותפים המתאימים לך , עזרי להם להתקדם והם יעזרו לך!
קידום העסק שלך, החנות שלך בעזרת פרסום ממומן הינו חלק בלתי נפרד מהוצאות של עסק.
למעשה, ההכרה שהוצאות הן חלק בלתי נפרד מעסק מצליח היא בלתי נמנעת-
חשבי בכל רגע נתון אילו הוצאות הן קבועות ואילו משתנות בעסק שלך
והשתמשי בפרסום ממומן בערוצים השונים בתבונה!

4. "הדבר הכי חכם שעשיתי היה לקנות אוהל אור (אפשר לעשות גם לבד, אבל הקנוי
מתקפל בתוך הארון ותופס מקום של חולצה בערך).

עלה בערך 50 ₪ באיביי, והנה התמונות שלי – אני מאמינה שכל אחד יוכל
לזהות אלו תמונות צולמו בתוך האוהל ואלו מחוצה לו…"

(צביה, https://www.etsy.com/il-en/shop/MoonGlimpse)
כלי עבודה כמו כלי ניהול, גרפיקה וצילום הם חלק מעסק למכירה של עבודות יד באינטרנט.
תמונות מעובדות הן חלק מהצילום, ועזרי צילום, כמו מצלמה מתאימה ותאורה
ישדרגו את צילומיך פלאים. לפעמים 50 ש"ח יכולים לעשות את ההבדל בין חובבנות
למקצועיות, וכשאת מוכרת את רוצה להיראות הכי מקצועית בעולם- בנראות החנות,
בגימור של המוצרים, ובצילומים מצוינים שמעבירים בדיוק את המסר שרצית!

5. "הדבר המשמעותי שעשיתי השנה, ששינה את העסק שלי היה לעשות
הפרדה מוחלטת בין בית ומשפחה לעסק ועבודה"
(שרון https://www.etsy.com/shop/DreamSmithJewelry)
אני מכירה אמהות רבות שרוצות לעבוד מהבית על מנת להיות בקרבת הילדים.

מנסיון, זה אחד מהדברים הכי הכי הכי קשים ומתסכלים שיכולים להיות
אם לא יודעים לעשות את זה נכון- הפרדה של הבית מהעסק יכולה להיעשות ע"י 
לקיחת עזרה בבית בשעות העבודה שאת מגדירה לך
יצירת סטודיו בשטח הבית אבל לא בתוכו, או שכירת מקום שפיזית נמצא מחוץ לבית.
לא רחוק, אבל מפסיק רחוק כדי לאפשר 
לך לעבוד בשקט ולהתקדם.
אל תוותרי לעצמך על מסגרת הזמן והמקום שהחלטת שאת מקדישה לעסק!

6. "מה שעשה לי שינוי משמעותי השנה היה כתיבת החתימה במיילים. 
היכולת של המכותבים שלי, להגיע לעסק שלי בלי שאטרח יותר מדי."

חמוטל, www.etsy.com/shop/hamutalbenjoceramics
תדמייני שהלקוחה שלך מחפשת מתנה ליום הולדת לחברה, לחג, לאירוע מיוחד,
היא שוברת את הראש כבר כמה ימים ומנסה לחשוב מה תקנה
ואז, היא מקבלת ממך מייל, או שפוגשת אותך דרך מודעה במרחב הוירטואלי
או אפילו בדוכן קבוע בו את מוכרת- והופ! הנה קפצת לה לראש בלי שתרגיש
והיא בודקת עם עצמה ואיתך אם יש לך משהו להציע לה.
המטרה שלך  צריכה להיות מכוונת ללקוחות שלך באשר הן, לפגוש אותם בצמתים של החלטות
שיתקלו בך בדיוק כשהן..צריכות אותך, וחתימה במייל היא חובה, בעיקר ובמיוחד אם את נוהגת לשלוח מיילים…

7."השינוי שלי הוא ענק .העזתי ופתחתי סוף סוף את החנות-גלריה שלי באטסי" (רות, https://www.etsy.com/il-en/shop/RutArtJudaica)
כשאת רוצה למכור את העבודות שלך זה יכול להיות מאד מאד מפחיד לעשות את ה"צעד הזה", הצעד
שנראה לך הכי גדול בעולם, ואת מוצאת את עצמך ממש משותקת מול "קיר" כזה, שהוא בלתי
נראה עבור אחרים, אבל עבורך הוא משתק ממש. זה מאד טבעי, וגם  מאד נפוץ, ובשביל להתקדם
אנחנו צריכות לשבור קירות, ולו רק בשביל לגלות שמאחורי כל "קיר" שצלחת מחכה לו בפינה עוד אחד….
ברגע שאת מצליחה לפתח מנגנון של שבירת הקירות האלה, את על דרך המלך- ובמקום
של התקדמות- כי הכי הכי חשוב לעשות. העשייה מייצרת לנו התקדמות. תמיד!

מאד חשוב לראות שכל אחת נמצאת במקום אחר בעסק,
וכמה שבעצם כל התקדמות שלנו, גם הקטנה ביותר, מייצרת עוד הזדמנויות
לשינוי ולכן גם להבדל וצמיחה משמעותיים!

את מוזמנת לכתוב כאן למטה את השינוי האישי שלך
ואם את מעוניינת למנף את 2015 uלעשות את הצעד המשמעותי עבורך עכשיו
אני מזמינה אותך להצטרף למי שהחליטו שהשנה הזאת
מתחילה על רגל ימין, עם ליווי והדרכה בהקמת חנות מצליחה בETSY.
הרשמי עכשיו לקורס שיווק בסיסי למעצבות בETSY,
ולממהרות להירשם ב2014 תינתן הנחה של 15% על הקורס (הכניסי קוד קופון OFF15 בעת התשלום)

etsy_marketing_Course

נתראה ב2015!

לימיצ

 

 

השארת תגובה